!! Live.Love.Laugh !!

Tuesday, April 26, 2011

Home » , » My Notebook Acer Aspire One Happy - Pink

My Notebook Acer Aspire One Happy - Pink

Assalamualaikum & selamat malam semua...

Apa kabar ya? Bagi aku alhamdulillah, sihat walafiat...Lamanya tak update blog ni kan..kira rindu juga nak mengupdate ni tp selalu teda masa sibuk dengan tugas seharian...

Next month genap umurku 30tahun..aduiiii..rasa macam tua sangat2 la kan...kira di ambang 30an sudah..bukan lg 20an..Oh! betapa aku rindu kala umur ku di 20an..hahaha

Harijadi aku bulan depan jadi sepatutnya aku dapat hadiah bulan depan la kan...tp tak di sangka2..aku telah mendapat hadiah lebih awal dari hubby...dan hadiah itu cukup buat aku betul2 terharu....

cute tak?
sayang sangat2 kat notebook ni
Ini la hadiah yang hubby bagi tu..cute tak? Hubby ada tanya nak apa2 dalam tahun ni...Hubby sebenarnya nak belikan handphone lagi tp rasanya aku dah cukup bosan dengan handphone memandangkan aku dah ada 3 biji handphone..jadi kira cukup la tu...malas lagi nak tambah koleksi...jadi request la minta belikan notebook..sbbnya aku suka on9, kami kena berkongsi laptop yg sama kena selalu kongsi & yg bagusnya notebook ni kecik mudah utk ku bawa ke sana ke mari serta kalernya pink buat aku jatuh cinta terus...ngee

Pada hubby...terima kasih tak terhingga kerana rasa kasih & sayangmu kepada aku...Hanya bulan & bintang saja yang kau tak mampu bagi..Kalau yang lain selagi ada kemampuan kau akan turutkan...betapa bahagianya aku menjadi isterimu...
i love u so much honey

Mode sekarang memang tersangat gembira...hingga senyum tak pernah lekang dari bibirku...


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

5 Cupids ❤:

Eryati said...

wah bestnye dia dpt notebook pink...

Nana said...

kak!! comel nya notebook! pink2 lagi tue. nana jeles nie kak. aiyaaak, maw kawen cepat2 la, supaya ada hubby maw kc beli notebook mcm kak yat jugak :'P

LindaRahim said...

hiiii..best nyer...cantik giler notebok tu....hepi birthday yea...

Ila said...

bestnyer dapat notebook..pink lagi tu...
Bila Faiz melipat baju

A Z M E E R A said...

aww , jelesss nye , nanakk jugakk . pinkk tuh . huhu . bape riban tuh sis ?

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails