!! Live.Love.Laugh !!

Monday, May 23, 2011

Home » » Today is my big day & I'm now 30yrs old..

Today is my big day & I'm now 30yrs old..

pic credit to google
Hari ni hari besar bagi aku
Selamat Hari Jadi pada diri aku sendri..haha
Haihhhh...dah 30 tahun pula aku ni kan..
Selamat tinggal 20 & selamat datang pada 30...ngee

Terima kasih pada rakan2 yg bg ucapan kat FB aku...
Hadiah dr hubby dah dpt awal2 lg aritu...
tp tamak nak request lg minta belikan kek...haha

aku berharap akan dipanjangkan umur,
murah rezeki & jodoh berpanjangan...
amin...



Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

8 Cupids ❤:

Salina@IbuAqil said...

Happy birthday dear.. Moga diberi kebahagian di dunia & akhirat.. AmiN!!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh selamat hr lahir...dah 30 thn dah ye.moga ceria dan bahagia selamanya.LM akan sambut yg ke 30 nov nnt.bersama baby baru..itu pun jika panjang umur..kan?

aanie said...

happy birthday hot mama...

AiDa AzRyN said...

selamat hari jadi kak! ;)

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

selamat hari lahir yats :-)

Hot Mama said...

@Salina@IbuAqil thanks ibu..mudah2an amin..:)

Hot Mama said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) terima kasih..a'ah la..dah 30 dah ni..huhu
mudah2an LM...amin :)

Hot Mama said...

@aanie thank u ya..:)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails