!! Live.Love.Laugh !!

Thursday, August 11, 2011

Home » » Setelah sekian lama menyepi...

Setelah sekian lama menyepi...

Assalamualaikum & Selamat petang semua rakan2 blogger...

Setelah sekian lama menyepi...
Akhirnya aku kembali...ehehehhe

Sapa2 yang rindu dengan hot mama sila angkat tangan...hahaha
kesian la aku ni perasan sendiri..dah la tak femes..
Jadi sapa la nak rindu kan aku...miahahaha

Tapi memandangkan sikap rajin sikit ni mula timbul
nak update sikit blog terbiar ni..kesian aku tgk..

Memandangkan sekarag ni bulan puasa..
Belum terlambar kiranya aku mengucapkan 
'Selamat Berpuasa pada semua umat islam'
Hari ni dah puasa yang ke 11 kan...
Tak lama lg dah nak raya...
Kiranya sekarang ni ramai yg dah sibuk buat biskut raya..
Macam aku ni jenis yang nda pernah buat biskut
jadi biasanya beli ja la biskut kat pasar...hahaha
ia senang, mudah & jimat masa kan...ngee

Harap2 la semangat aku yang lama hilang dtg kembali...amin
Rasa rindu nak terjah semua rakan2 blogger yg lain...
Ok la..nak cuba follow rakan2 yg lain tu & blogwalking kunun ni...ngeh3
Bye...


Thanks kerana membaca. Tekan LIKE kalau suka :)

2 Cupids ❤:

Aida Azryn said...

rindu kat hot mama. :(

Hot Mama said...

@Aida Azryn waaaaa..rindu ngan aida jgak..T.T

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails